Alla inlägg under juni 2016

Av michaelaskrypin - 6 juni 2016 10:50

Vill börja med att önska er en trevlig nationaldag!
Jag och min vän Rebecca kom hem från Stockholm igår eftermiddag. Vi hade en jätte skön helg, båda åkte hem nöjda och glada.
I fredags kväll kom vi till mina föräldrar vid 21 tiden. Det bjöds på räksmörgås och vitt vin. Vi satt och pratade fram till midnatt ungefär.
Lördag morgon tog vi en lugn lång frukost innan vi åkte in till Stockholm. Väl i stan promenerade vi kungsgatan, tog en fika på NK, promenerade vidare på Strandvägen och ut mot Djurgården. Tog en vända där innan vi hoppade på färjan till Slussen.
Där gick vi vidare upp mot gamla stan. Tog plats på en Italiensk restaurang där vi åt god pasta och drack varsin öl. Mätta och nöjda strosade vi vidare genom gamla stan, genom Kungsträdgården och mot Hötorget. Då var det dags att vila benen igen så det fick bli en drink. Sen tog vi oss mot centralen och pendeln hem till Märsta.
Där väntade en drink och tilltugg som mor och far hade fixat och efter det blev det grillat. Ännu en kväll där vi satt uppe sent och pratade.
Igår tog vi en tur till Sigtuna, hälsade på min mormor, gick strandpromenaden och tog en fika på Tant Brun. Åt lunch hos mina föräldrar och sen begav vi oss till flyget.

Tack kära mor och far för allt! Och stort tack till dig Rebecca för en mysig och trevlig helg. Fina samtal och härliga skratt. Det får vi göra om.

Nu ska familjen ge sig ut med fikakorg och spela minigolf.

Kram
M

Av michaelaskrypin - 3 juni 2016 17:35

Jajamen ikväll lyfter jag och en vän med flyget mot huvudstaden. Som vi längtat!
Ska bli underbart att komma iväg och få egentid. Vi ska bo hos mina föräldrar, den här gången utnyttjar jag dem för husrum blir inte så mycket tid för att umgås med dem. Men vi sågs rätt nyligen och de kommer till Kalmar vid skolavslutningen.

Imorgon ska vi göra Sthlm, men vi lägger shoppingen åt sidan och ska njuta av promenader, vädret och gott vin och mat. Bara njuta av livet och tanka energi!

Vi hörs efter helgen gott folk!
Trevlig helg och var rädda om er.

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards