Direktlänk till inlägg 29 oktober 2016

Kaos i fredagsmyset

Av michaelaskrypin - 29 oktober 2016 17:58

I vårt fredagsmys var det inget kaos men i Sunes var det verkligen kaos! Med andra ord jag och barnen har varit och sett musikalen Sune-kaos i fredagsmyset!
Den var så galet roligt och bra. Vi skrattade så vi kiknade, magen gör ont. Eftermiddagens underhållning lever jag länge på.
De åker nu runt på Sverige turné, kommer de till en stad nära er så kan jag varmt rekommendera er att se den. Minatt barn är 9 och 12 år och de gillade den jätte mycket!

Nu väntar snart lördagsmys. Ikväll är jag och sonen själva. Maken är ute med några kompisar och dottern är på tjejkväll.
Här hemma ska vi göra repris på gårdagens middag, burgare delux och se på film.
Vid kl 20 vill jag kika på Så mycket bättre. Tittar ni på det?

Önskar er en fin lördag kväll!

Kram,
M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaelaskrypin - 13 februari 2017 10:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7983343390   För er som vill fortsätta läsa om mitt liv, upptåg och tankar/funderingar så finns jag numera på nouw. Samma namn men med lite nyare fräschare stil.   Vi ses!   Kram  M ...

Av michaelaskrypin - 12 februari 2017 11:26


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Efter vi hade intagit förrätt och champagne framför V 75 skulle jag börja med middagen. Skar mig då rejält i tummen, inte ett vanligt skärsår utan en bit av tummen låg där på bänken. Det blödde rejält och vi gj...

Av michaelaskrypin - 11 februari 2017 15:37

Lördag eftermiddag och det känns som det var dags att uppdatera lite. Har slappar hela eftermiddagen och börjar känna av rastlösheten och då passar det bra att blogga lite. Vaknade tidigt idag pga ryggont, låg kvar en lång stund och kollade på Netf...

Av michaelaskrypin - 9 februari 2017 22:50


I eftermiddags kom äntligen beskedet jag väntat på, jag är en av deltagarna i 2017 års arbetsledarprogram! Jag är så glad så jag spricker, det ska bli spännande och enormt roligt och jag känner mig så hedrad och stolt att de tror på mig och ser poten...

Av michaelaskrypin - 31 januari 2017 19:10

....och här sitter jag skriver på månadens andra inlägg. Vad ska den där Michaela med en blogg till som bara skriver då och då tänker ni kanske. Ibland jätte flyt med ett inlägg om dagen, sen kanske två ggr per vecka och sen två ggr per månad och sen...

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards