Direktlänk till inlägg 31 oktober 2016

Mitt oktober!

Av michaelaskrypin - 31 oktober 2016 19:00

Då var det sista dagen i oktober, tänk va tiden går.
De här månaden har gått extra fort, kanske beror det på att jag bytt jobb och det är mycket att lära sig och man har så skoj.

Månaden har inte bjudit på så mycket extra utan vardagslivet har rullat på.
November kommer bli desto festligare hehe

Nä nu ska jag prova på Just Dance som tomten kom tidigt med hihi

Avrundar med ett axplock av bilder från mitt oktober och önskar er en fin november månad.

Kram
M

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaelaskrypin - 13 februari 2017 10:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7983343390   För er som vill fortsätta läsa om mitt liv, upptåg och tankar/funderingar så finns jag numera på nouw. Samma namn men med lite nyare fräschare stil.   Vi ses!   Kram  M ...

Av michaelaskrypin - 12 februari 2017 11:26


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Efter vi hade intagit förrätt och champagne framför V 75 skulle jag börja med middagen. Skar mig då rejält i tummen, inte ett vanligt skärsår utan en bit av tummen låg där på bänken. Det blödde rejält och vi gj...

Av michaelaskrypin - 11 februari 2017 15:37

Lördag eftermiddag och det känns som det var dags att uppdatera lite. Har slappar hela eftermiddagen och börjar känna av rastlösheten och då passar det bra att blogga lite. Vaknade tidigt idag pga ryggont, låg kvar en lång stund och kollade på Netf...

Av michaelaskrypin - 9 februari 2017 22:50


I eftermiddags kom äntligen beskedet jag väntat på, jag är en av deltagarna i 2017 års arbetsledarprogram! Jag är så glad så jag spricker, det ska bli spännande och enormt roligt och jag känner mig så hedrad och stolt att de tror på mig och ser poten...

Av michaelaskrypin - 31 januari 2017 19:10

....och här sitter jag skriver på månadens andra inlägg. Vad ska den där Michaela med en blogg till som bara skriver då och då tänker ni kanske. Ibland jätte flyt med ett inlägg om dagen, sen kanske två ggr per vecka och sen två ggr per månad och sen...

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards