Direktlänk till inlägg 31 januari 2017

Årets första månad är snart över....

Av michaelaskrypin - 31 januari 2017 19:10

....och här sitter jag skriver på månadens andra inlägg. Vad ska den där Michaela med en blogg till som bara skriver då och då tänker ni kanske. Ibland jätte flyt med ett inlägg om dagen, sen kanske två ggr per vecka och sen två ggr per månad och sen en gång varannan månad tills det är helt tyst ett bra tag. Tills hon får ett ryck igen....

Sån är jag, vad mer kan jag säga. Det går upp och det går ner. Jag har denna blogg för att skriva av mig om tankar, funderingar och idéer. Har jag inget vettigt jag vill dela med mig av så blir det tyst....jag skriver inte bara för skrivandets skull.

Januari har dock varit rätt så fullspäckad med diverse saker så jag har inte haft tankarna på sätta mig ner och skriva. Har inte haft den ron. Men nu känner jag att jag har kommit i fas och tänker ta mig an skrivandet igen.


Förhoppningsvis har jag roliga nyheter att dela med mig av framöver, håll tummarna för mig!

Vad har annars hänt under januari....Skola och jobb är igång, skönt med rutiner. Dotterns fotbollsträning är i full gång, tre gånger i veckan. Jag har kommit igång med promenader och att börja springa igen har varit ett mål, dock har en envis förkylning satt stopp för det men ikväll, sista kvällen för månaden då kom jag ut. Super nöjd är jag!

Vi har varit ute på lite trevligheter, bl a Nyårsrevyn här i Kalmar, den gav oss många härliga skratt. Det har blivit ett par restaurangbesök och trevligt umgänge med vänner. Bättre kan det ju inte bli!


Imorgon är det 1 februari och min fina kusin Emma fyller 17 år!!!! Galet!!!


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra mig redo för Farmen, kikar ni på det? Vad tycks?


Va skönt det känns att ha kommit ur bloggdvalan.....på återseende, snart, jag lovar!


Kram,

M







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaelaskrypin - 13 februari 2017 10:27

Kod för att importera min blogg till Nouw: 7983343390   För er som vill fortsätta läsa om mitt liv, upptåg och tankar/funderingar så finns jag numera på nouw. Samma namn men med lite nyare fräschare stil.   Vi ses!   Kram  M ...

Av michaelaskrypin - 12 februari 2017 11:26


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Efter vi hade intagit förrätt och champagne framför V 75 skulle jag börja med middagen. Skar mig då rejält i tummen, inte ett vanligt skärsår utan en bit av tummen låg där på bänken. Det blödde rejält och vi gj...

Av michaelaskrypin - 11 februari 2017 15:37

Lördag eftermiddag och det känns som det var dags att uppdatera lite. Har slappar hela eftermiddagen och börjar känna av rastlösheten och då passar det bra att blogga lite. Vaknade tidigt idag pga ryggont, låg kvar en lång stund och kollade på Netf...

Av michaelaskrypin - 9 februari 2017 22:50


I eftermiddags kom äntligen beskedet jag väntat på, jag är en av deltagarna i 2017 års arbetsledarprogram! Jag är så glad så jag spricker, det ska bli spännande och enormt roligt och jag känner mig så hedrad och stolt att de tror på mig och ser poten...

Av michaelaskrypin - 1 januari 2017 22:24


Då var det 2017! Härligt med ett nytt fräscht och oskrivet år framför sig. Det ska fyllas med massor av kärlek, trevligheter och fina stunder. En och annan resa hoppas jag på också. En vet jag redan om vilken jag längtar till jätte mycket men det är ...

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards