Alla inlägg under augusti 2016

Av michaelaskrypin - 30 augusti 2016 12:52

Skäms när jag tänker på hur länge sedan det var jag var inne här och skrev ett inlägg. Var i början på juni om jag minns rätt, har inte kikat i arkivet. 

Jag är inte den typ av människa som kan sätta mig och skriva om jag inte har rätt känsla eller känner mig inspirerad för då blir det inte bra. Då tycker jag det är bättre att låta bli. Sen har väl bloggen inte varit prion i mitt liv under sommaren. 

Mycket har hänt. Sommaren och semestern har varit fin, första gången på MÅNGA år som jag hade 4 veckor semester, men det var riktigt härligt men skönt sen att börja jobb, blir lite lätt rastlös. 

Under dessa 4 veckor blev det besök i Märsta hos mina föräldrar, vi var på Kreta en vecka, dottern var med och spelade Bullerby cup i Vimmerby under 4 dagar och sen var vi hemma och gjorde dagsutflykter. 


Men det största som hänt under sommaren är att jag har fått ett nytt jobb. 3/10 börjar jag på det. Det ska bli otroligt spännande och roligt med en ny utmaning och förändring i arbetslivet. Mitt nuvarande jobb har jag haft i drygt 5 år och trivs i det stora hela. Men såg en chans som jag tog och fick. Ett är en helt ny tjänst på denna arbetsplats så det ska bli skoj att få vara med och bygga upp och göra det med hjälp av ens erfarenheter. Wish me luck   


Annars har sommaren även bjudit på lite mys med mina tjejkompisar, bio, after work och nu i helgen som var åkte jag och en kompis till Göteborg. Vi hade jätte roligt och mysigt! Vi strosade runt och shoppade, åt och drack gott, njöt av en god natt sömn på ett fint hotell och avrundande söndagen med ännu mer shopping samt träff med en gammal vän som flyttade till Göteborg för 3 år sedan. Så det var nice! 

En sån helg lever man länge på   

Snart ska jag och dottern iväg på en sån här härlig helg, då blir det mor och dotter mys i Malmö. Ser verkligen fram emot det!


Har nog aldrig känt sån glädje inför en höst som jag gör i år, men det är nog för att den bjuder på en hel del skojsigheter och förändringar   


Nu lovar jag mig själv och er att jag ska bli mer flitig på att skriva här. Så jag säger på återseende!


Kram 

M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards