Alla inlägg under december 2016

Av michaelaskrypin - 30 december 2016 17:08

Sitter och tänker på året som gått och på vad som hänt. När jag samlar ihop allt så har det hänt en hel del.
De tråkiga sakerna får fokus först....min mormor har varit sjuk en längre period men nu bättre. Min son har i flera månader gått med magont och läkarna står som frågetecken och hittar inget fel. Gör ont i mamma hjärtat....
2016 känns som året då många insjuknade och många som gick bort.

Mitt år bestod av att jag pluggade personaladministration, åkte på Ålandskryssning, weekend i Köpenhamn, fyllde 35 år, tog en tripp till Ullared, weekend i Stockholm, en vecka på Kreta, fick uppleva bullerby cup med dottern, weekend i Göteborg och sen Malmö, firat 10 årig bröllopsdag, firade en fin väns 40 årsdag, en annan vän gifte sig lite hemligt och en tredje blev gravid, började nytt jobb i oktober....där emellan har det blivit kvalitetstid med familjen, jobbat, och umgåts med vänner.

Jag har höga förväntningar på 2017. Något inom säger att det kommer bli ett bra år.
Ser fram emot vad det har att erbjuda.

Önskar er alla ett gott slut och ett riktigt gott nytt år!

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards