Alla inlägg den 12 februari 2017

Av michaelaskrypin - 12 februari 2017 11:26

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Efter vi hade intagit förrätt och champagne framför V 75 skulle jag börja med middagen. Skar mig då rejält i tummen, inte ett vanligt skärsår utan en bit av tummen låg där på bänken. Det blödde rejält och vi gjorde allt vi kunde med de resurs vi hade hemma för att få stopp på blödningen. Men det gav sig inte. Min man ringde till vår våningen Sanna så hon kom över med stripes som vi försökte dra ihop denna grop med. Efter många om och men fick vi stopp på blödningen. Men det höll bara någon timme, sen började det dunka och svida som sjutton och då såg jag hur det hade blött igenom det tjocka förband vi lagt.
Tänkte att det är nog bäst att besöka akuten. Så återigen fick Sanna komma för att skjutsa mig. (Vi hade ju druckit champagne).
Gick snabbt på akuten och de gjorde inte mer än att tvätta och la om det. Sanna fick beröm för hur bra hon hade plåstrat om mig.
Kändes dumt att sitta där med sin tumme medan andra satt med värre krämpor....
Tusen tack fina Sanna för allt du ställde upp med igår. Bästa vännen!

Sov som en stock inatt och imorse tog jag och kollade på Mello för det missade jag igår. Nu har jag intagit en god våffelbrunch och ska ta mig till apoteket för att köpa på mig ett lager med kompresser mm

Hoppas ni får en skön söndag!

Kram
M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards