Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av michaelaskrypin - 2 oktober 2016 15:56

Då var vi inne i oktober. Så fort tiden går!

Helgen har rusat förbi, som vanligt!
I fredagskväll kom maken hem från utbildningsdagar i Stockholm. Vi välkomnade honom med taco middag. Hans föräldrar, bror och brorsbarn kom också för de var på besök från Borås. Det blev en trevlig kväll.
Igår förmiddag förberedde jag middagen för kvällen. Vi hade bjudit över en annan familj. Sen blev det en sväng iväg för att kolla lite fotboll.
Hem och fixa det sista. Älskar att fixa och greja inför middagar.
Det blev en mycket trevlig kväll!
Till idag hade jag önskat mig ruggigt väder så jag kunde vara inne med gott samvete. Och just det vaknade jag upp till. Härligt!
Klev inte upp ur sängen förrän strax efter 9. Då blev det frukost och kaffe. Sen lite läxor m barnen. Planerade inköp för veckan. Åkte till stan och käkade lunch. Handlade och sen hoppade jag i myskläderna och tillbringar eftermiddagen i soffan med kaffe, en bok och tända ljus. Älskart!

Laddar upp inför nytt jobb imorgon.
Återkommer i veckan så mkt får veta hur det går.

Fortsatt skön söndag!

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards