Alla inlägg den 8 oktober 2016

Av michaelaskrypin - 8 oktober 2016 13:05

Sitter just nu i bilen och värmer oss, är på fotbollscup med dottern och vädret bjuder på ca +7, regn och blåst. Det är ganska lång tid mellan matcherna och man blir så kall. Så då passar jag på att skriva några rader.
Längtar hem till en varm dusch, tända ljus och nåt värmande att dricka.

Den här veckan har gått så fort! Beror nog på nya jobbet som har gått som en dans samt att maken varit iväg sen i onsdags så man har varit själv om allt.
Inatt kommer han iallafall hem, underbart!

Imorgon ska vi ha en skön lugn söndag! Ligga och dra sig och bara skrota runt.

Veckan har även bjudit på busväder. Kraftig vind och lite regn. Träd har blåst omkull och båtar har slitits loss. Ölandsbron var nära att stängas av helt.

Nu får jag nog återgå till fotbollen. Heja, heja!!

Ha en fin lördag!

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards