Alla inlägg den 14 mars 2016

Av michaelaskrypin - 14 mars 2016 09:06

Hej på er bloggvänner!

Börjar med att be om ursäkt för dåligt bloggande senaste dagarna. Har haft fullt upp med sovrums fix och kalas.
Mina föräldrar har varit hos oss över helgen så i lördags passade vi på att fira mig för jag fyller år idag!!! Älskar att fylla år. Tycker det är så roligt med presenter även om det ibland är svårt att komma på. Men i år fick jag ihop en rätt bra önskelista, vilket mina nära och kära är tacksamma för.

I lördags bjöd jag på middag för familjen, svärföräldrarna och en vän och hennes barn. Min man var tyvärr iväg på träningsmatch men vi tar igen det.
Bjöd på bubbel och tilltugg. Sedan blev det svampöverbakad fläskfilé, potatisterrine och balsamicosky. Sen blev det kaffe och tårta. Mätta och nöjda såg vi på Mello finalen och vinnaren föll mig i smaken.
Igår blev det söndagsbrunch och sen en massa mys innan mamma och pappa åkte hem igen.
Tusen tack alla ni fina för allt fint jag fått, känner mig ordentligt bortskämd.

Blev väckt med skönsång och paket på morgonen och ikväll blir det mys med barnen och när maken kommer hem från träningen ska vi mysa med nåt gott.

Lovar att lägga upp lite sovrums bilder när det är helt klart.

Ha en fin måndag,hoppas solen skiner på er!

Kram
Från en glad nybliven 35 åring

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards