Alla inlägg den 13 maj 2016

Av michaelaskrypin - 13 maj 2016 16:36

Ja det är verkligen fy skäms på mig som inte har skrivit här på bloggen på ca 1,5 vecka. Riktigt dåligt av mig, min enda ursäkt är att livet går på högvarv och jag har faktiskt prioriterat annat än att sätta mig ner och blogga. Men nu känner jag att jag börjar komma på banan igen så nu kör jag!


Lite kort om denna dryga vecka som gått sedan jag krev sist. Förra onsdagen flög jag och barnen till Arlanda för att tillbringa långhelgen hos mina föräldrar som bor i Märsta. 

Vi hade jätte mysiga dagar med umgänge och vi besökte Stockholm och Vasa museet, jag tog en utekväll med min barndomsvän Sandra, hon är den enda jag har kontakt med och träffar. Vi hade en jätte rolig kväll som inte tog slut förrän kl. 02.10 I sommar kör vi en repris men då ska våra kära män få vara med.

Jag hann även med att få träffa min moster, hennes man och kusin, de kom hem från New York på lördagen så vi hade grill lunch hos mina föräldrar. Även mormor och en gammal vän till familjen kom förbi. Det var jätte mysigt att sitta ute och prata i det fina vädret. 

Söndagen åkte vi hem igen. Jag åker upp om 3 veckor igen med en vän, det ska bli jätte mysigt! Hopps att Stockholm då visar sig från sin bästa sida med solsken.


Denna vecka har rullat på som vanligt. Jobb, matlagning, tvätt, städ, läxläsning, hälsat på en familj som skaffat sig en hund MYS!!

Och jag har trängt in träning i allt detta. Det har blivit en pw och 3 löppass samt cykling till och från jobbet. Känner mig nöjd, veckan är inte slut än räknar med 2 pass till.


Min kära man har extremt myckt runt omkring sig så varje ledig stund vi har tillsammns nu försöker vi hitta sätt att fyll på energin. Då är träning jätte bra, att ge sig ut i motionsspåret med kvällssol och alla underbara dofter som finns nu är ju för härligt!


Den här helgen blir på hemmaplan. Ikväll blir det lugnt i TV soffan. Imorgon har IFK Kalmar hemmamatch så då ska jag och barnen åka till Gröndal och heja på för glatta livet. På kvällen skulle vi ha haft gäster men vi har skjutit på det för vi känner att vi hara för mycket, känner man ingen glädje så är det bättre att skjuta på det tills man känner ro. Tur man har vänner som förstår    

Så för oss blir det en lugn kväll med god mat och Eurovision. 

På söndag ska dottern spela match på förmiddagen och sen blir det bara till att umgås och ladda för en ny vecka 


Jaha, det var lite kort om hur mitt liv varit sen sist. Gör er nu en riktigt fin och mysig  helg!


På återseende!


Kram,

M



Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards