Alla inlägg den 1 april 2016

Av michaelaskrypin - 1 april 2016 18:17

Då var det fredag igen, kan inte påstå att jag haft en tuff vecka. Var ju ledig onsdag och torsdag.
Idag har barnen varit ensamma hemma, de är 12 och 9 år. De kommer väldigt bra överrens. När jag kom hem från jobbet hade de fixat med disken, vikt tvätt och gått ut med sopor. Då blir man stolt och glad ?

Hur ser helgen ut? Våra planer har ändrats lite. Maken ska på kurs hela helgen och tanken var att min kusin skulle ha kommit hit från Stockholm men hon hade dubbelbokat sig. Så nu har jag och barnen inga planer alls. Vi får ta dagarna som de kommer och hoppas på fint väder.

Ikväll är dottern på tjejkväll, maken på träning så det blir lite egen tid med sonen. Han har beställt hemmagjorda hamburgare så det får det bli.

Sen får denna fredagskväll tillbringas i soffan med att titta på Let's dance, kikar ni på det?

Ha en go och trevlig kväll!

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards