Alla inlägg den 30 april 2016

Av michaelaskrypin - 30 april 2016 07:57

Då är det sista dagen i april och sköna maj väntar. Jag hoppas innerligt att vädret blir mer stabilt och lite varmare.
April har bjudit på sol, blåst, snö, regn, hagel, åska och blixtar....
Så det kan bara bli bättre!

Just nu ligger jag i sängen, rättare sagt på en madrass på golvet hos en vän.
Vi hade tjejkväll igår med övernattning. Vi är tre kompisar som försöker ha såna här kvällar med jämna mellanrum. Äter gott, dricker vin och kollar på film. Igår hade vi även lite hemma spa.
Morgonpigg som jag är vaknade jag först och blir lite lätt rastlös, därför kände jag att jag passar på att skriva.

Denna Valborg är vi i familjen själva, andra gången på 10 år som det sker. Vi ska grilla lite gott och det blir kanske säsongspremiär för kubb?!

Men dagens viktigaste uppdrag det blir att heja fram till 3 nya poäng för IFK Kalmar som spelar kl 15. Längtar så mycket efter att få se dem #Underbaraifk

Solen skiner in så fint,det kommer bli en fin dag!

Var rädda om er.

Kram
M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards