Alla inlägg den 14 april 2016

Av michaelaskrypin - 14 april 2016 14:30

 

Lite onödigt vetande och tankar om mig av mig : 

  • Jag är utbildad reseledare, gick Spies Service School på Mallorca -01
  • Jag träffade min man i ett chattrum på Lunarstorm augusti -00, vi träffades IRL mars -01.
  • När jag gick ut åk 9 fick jag ett stipendium för mycket välskött skolarbete samt god kamratskap
  • Mina favorit årstider är vinter och vår.
  • Kjol är det klädesplagg jag avskyr mest
  • Tycker om att klä upp mig vid festliga tillfällen men annars är jag svag för slappa sköna kläder.
  • Jag står stadigt på jorden med skostorlek 41
  • Vill du fjäska för mig, bjud mig på champgane…en god cava funkar också…eller egentligen vilket bubbel som helst så länge det inte är sött
  • Fötter är något som jag tycker är läbbigt. Bebisfötter är ok.
  • Jag avskydde skolidrotten under alla åren i skolan. Ska vara glad att jag blev godkänd
  • Jag tycker om att skriva ”att-göra-listor”, underbar känsla när man får checka av.
  • Min favorit färg är rosa, den gör mig glad. Men i inredning gillar jag svart, vitt och grått.
  • Om jag vann en STOR mängd pengar skulle jag jobba 50% och resten av tiden ägna åt matlagning, bakning, träning och barnen.
  • Mina favoritresemål är London, Barcelona och Mallorca. Har inte varit utanför Europa.
  • Jag tycker om att sjunga, är med i en kör men just nu finns inte tiden riktigt.
  • Jag kan inte sova utan pyjamas och sover alltid på sidan och har öppet fönster i sovrummet året om
  • Min dröm är att ha 3 barn eller 2 barn och 1 hund
  • Mitt frikort är Robbie Williams
  • Jag har inte körkort och jag har inga planer på att skaffa det heller
  • Jag är 174 cm lång
  • Jag har katt skräck.
  • Tvångstankar kan ploppa upp i hjärnan titt som tätt.
  • Min största rädsla är att dö medan mina barn fortfarande är små, eller rättare sagt tills de fått egen familj.
  • Efter 15 år är jag fortfarande lika kär i min man, kan få fjärilar i magen när jag ibland sitter och tittar på honom och tänker att han är min    
  • Från att ha varit soffpotatis mestadels av mitt liv har jag nu kommit in i en annan livsstil och tränar så ofta och så mycket det går. Träningskläder har fått ta en större plats i min garderob.

Jag är stolt över den person jag är.  Jag har brister, jag ser dem och kan erkänna dem. Men jag duger som jag är! Jag är bra! 

Vissa av er kanske redan visste allt detta men jag hoppas att några fick en: ”Åh fasen, tycker och tänker Michaela så”- upplevelse!

 Imorgon ska jag ut på äventyr med en mycket kär person! Återkommer givetvis om det   


Kram

M

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards