Alla inlägg den 22 april 2016

Av michaelaskrypin - 22 april 2016 19:24

Jaha då var det fredag igen. Förstår inte vart tiden tar vägen, för en vecka sedan satt jag på tåget på väg ner till Köpenhamn, känns som det var igår....
Min vecka har varit bra förutom i tisdags då jag fick vara hemma från jobbet pga magkatarr. Annars har jag bakat en hel del på beställning, jag älskar ju att baka så det gör jag mer än gärna. Det har blivit bullar, sockerkakor, silviakaka och nu står en kaka i ugnen som är till morgondagens middagsbjudning.
Har hunnit med 4 pw och 1 cirkelfys pass, känns jättebra! Nu är jag på banan tycker jag. Kämpa Michaela!
Annars har det varit matlagning, städning, läxläsning och allmänt fix.
På vägen hem från jobbet idag stannade jag till och köpte rosor och liljor, underbar lyx med snittblommor i nystädat hem.
Nu är alla måsten över för idag så jag ska krypa upp i soffhörnet med ett glas vitt och en tidning.

Filar på ett inlägg som jag tänkt på länge, så håll utkik.

Trevlig fredagkväll och helg!
Kram
M
Min vecka i bilder....

Presentation

Här har ni en 35-årig tjej som älskar matlagning, bakning, resor, träning och hälsa. Men först och främst lägger jag min tid på min underbara familj!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards