Direktlänk till inlägg 17 april 2016

Min helg i Köpenhamn

Av michaelaskrypin - 17 april 2016 14:54

Jaha då var det slut på det roliga, sitter på tåget på väg hem nu efter härliga dagar i Köpenhamn.
Jag hade inte varit i denna stad på 13 år, hade glömt hur mysigt det är.
Vi kom till hotellet strax efter 19 i fredags kväll. Då bytte vi om och begav oss ut en sväng för att äta. Regnet öste ner så vi gick inte så långt. Det blev Italienskt, Carbonara och ett glas rött. Mycket gott!
Efter middagen blev det en drink i hotellbaren. Nöjda och glad blev det sedan sängen.
Igår startade jag dagen med en joggingrunda på 4 km. Mamma tog en promenad. Efter dusch och frukost gick vi ut på stan. Vi strosade runt hela dagen. Gick i butiker, drack öl, åt god mat, vin på en rooftop var...ni hör ju så mysigt! Vädret växlade mellan sol, mulet, regn.
På kvällen hamnade vi på en ny restaurang som hade grand opening, vi tog deras avsmakningsmeny. Oh my god så gott! Den får 10/10, både mat och service.
Idag började vi dagen med promenad och efter frukost packade vi ihop och gick till centralen. Nu sitter vi på tåget hem till Kalmar.
Tusen tack mamma för en jätte mysig helg!

Ikväll blir det mys med mor och far innan de imorgon åker hem igen. Som tur är ses vi snart!

Nu ska jag roa mig med att heja på IFK Kalmar som har seriepremiär idag, heja heja!!

Kram
M

Mor Anki

25 april 2016 12:42

Tack själv för en som vanligt toppen helg när vi två är ute på resor